НАЦИОНАЛНИ ПРОЈЕКАТ PEERSOLVERS
Фармацеутско-физиотерапеутска школа од школске 2021/ 2022.године учествује у наведеном пројекту. Носилац пројекта је Филозофки факултет у Београду, а подржан је од стране Министарства просвете и Фонда за науку Републике Србије. Истраживање се реализује у 12 средњих школа на територији Београда. Циљ пројекта је да се испитају различити аспекти групне интеракције током заједничког решавања проблема, а затим кроз тренинг, унапреде вештине учесника у групном раду, интеракцији и заједничком решавању проблема.
У оквиру пројекта PEERSolvers – Сарадњом до решења (PEER модел оснаживања младих за конструктивни дијалог и тимски рад) у школској 2022/2023 години реализоване су следеће активности :
– истраживачки део, у коме су ученици попуњавали неколико упитника и тестова који су омогућили да се добије слика о одликама које су важне за сарадњу и предходном искуству за рад у групи.
– тренинг у трајању од 20 школских часова који је имао за циљ унапређење вештина младих за сарадњу, рад у тиму и заједничко решавање проблема.
Школске 2023/2024. године је настављен пројекат, и то у току првог полугодишта кроз организовање полудневних радионица за 5 ученика и 5 наставника из школе на тему сарадње у решавању проблема; у другом полугодишту је реализовано теренско истраживање у самој школи.
У оквиру пројекта PEERSolvers – Сарадњом до решења (PEER модел оснаживања младих за конструктивни дијалог и тимски рад) у школској 2022/2023 години реализоване су следеће активности :
– истраживачки део, у коме су ученици попуњавали неколико упитника и тестова који су омогућили да се добије слика о одликама које су важне за сарадњу и предходном искуству за рад у групи.
– тренинг у трајању од 20 школских часова који је имао за циљ унапређење вештина младих за сарадњу, рад у тиму и заједничко решавање проблема.
Школске 2023/2024. године је настављен пројекат, и то у току првог полугодишта кроз организовање полудневних радионица за 5 ученика и 5 наставника из школе на тему сарадње у решавању проблема; у другом полугодишту је реализовано теренско истраживање у самој школи.
Координатор PEERSolvers/a
Сања Ђуричић